V prípade záujmu zákazníka o montáž nami dodaných zariadení postupujeme štandardne podľa interného firemného cenníka montážnych prác.
Na zariadenia poskytujeme okrem bežného servisu aj pravidelné platené servisné prehliadky, ktoré sa zazmluvnia na požadované stroje. V zmluve sú uvedené intervaly prehliadok zariadenia a úkony, ktoré vykonáva servisný technik. Naše servisné stredisko Vás bude kontaktovať, že vaše zariadenie potrebuje servisnú prehliadku a dohodne si termín servisnej prehliadky.
V prípade opravy zariadenia postupujeme podľa interného cenníka opráv zariadení a spotrebičov, a v prípade práce nešpecifikovanej v uvedenom cenníku sa postupuje podľa dohody o cenách na základe zákona 18/1996.
V prípade záruky či reklamácii sa postupuje podľa záručných a reklamačných podmienok – viď tu.
V prípade vzdialených lokalít od našich prevádzok vám vieme nezáväzne odporučiť servisného partnera najbližšieho k Vašej lokalite pre ekonomiku montáže/opravy.
V prípade bližších otázok týkajúcich sa servisu kontaktujte prosím naše servisné oddelenie na číslach uvedených v sekcii Kontakt.